Έτοιμοι για εξοικονόμηση;Ζητήστε να σας καλέσουμε!

Συχνές Ερωτήσεις για την Ηλεκτρική Ενέργεια και την Αλλαγή Προμηθευτή

  • Η ΚΕΝ παρέχει ρεύμα σε όλη την Ελλάδα; +

    Η ΚΕΝ παρέχει ρεύμα σε όλη την Ηπειρωτική Ελλάδα, Εύβοια και Κρήτη, καθώς και στα νησιά Ιονίου (Ζάκυνθος, Κεφαλονιά, Ιθάκη, Κέρκυρα, Λευκάδα, Κύθηρα, Αντικύθηρα, Παξοί, Κάλαμος, Μεγανήσι, Οθωνοί, Ερεικούσσα, Αντίπαξοι, Μαθράκι), Σποράδων (Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος), Άνδρος, Τήνος, Κέα, Θάσος, Σαμοθράκη Σαλαμίνα, Αίγινα, Σπέτσες, Ύδρα, Πόρος, Ρόδος και Χάλκη.
  • Γιατί να επιλέξω την ΚΕΝ; +

    Η ΚΕΝ είναι 100% Ελληνική Εταιρεία, θυγατρική του Ομίλου Καράτζη. Με σεβασμό και ευθύνη απέναντι στους καταναλωτές, προσφέρει χαμηλότερες χρεώσεις, άψογη εξυπηρέτηση από εξειδικευμένους συνεργάτες, επιβράβευση συνέπειας με έκπτωση έως 15% και αξιόπιστη συνεργασία.
  • Ποιες εκπτώσεις θα λαμβάνω ως πελάτης ΚΕΝ; +

    Η ΚΕΝ προσφέρει στους πελάτες της ανταγωνιστικές χρεώσεις. Επιπλέον, παρέχει επιβράβευση συνέπειας έως και 15% για τους πελάτες που εξοφλούν εμπρόθεσμα το λογαριασμό τους.
  • Είναι πολύπλοκη η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή Ηλεκτρικού Ρεύματος; +

    Η διαδικασία είναι εύκολη, απλή και γρήγορη! Είτε είστε οικιακός ή επιχειρηματικός πελάτης, με λίγα απλά βήματα και χωρίς κόστος, μπορείτε να αλλάξετε Προμηθευτή. Για κάθε πληροφορία αναφορικά με την αλλαγή, μπορείτε να επικοινωνείτε κάθε εργάσιμη ημέρα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο
    τηλ. 215 530 4076.
  • Υπάρχει ενδεχόμενο διάκρισης και διακοπής ρεύματος μόνο σε πελάτες της ΚΕΝ και όχι σε πελάτες άλλου παρόχου; +

    Όχι, δεν μπορεί και δεν υφίσταται κανένας διαχωρισμός στους πελάτες, καθώς το Δίκτυο είναι κοινό, ανεξάρτητα της εταιρείας που προμηθεύει ηλεκτρική ενέργεια σε κάθε μεμονωμένο πελάτη.
  • Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ή βλάβης σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ; +

    Εάν υπάρξει βλάβη ή διακοπή της παροχής ρεύματος ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στην Υπηρεσία Βλαβών του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) που είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου. Δείτε τα τηλέφωνα επικοινωνίας ανά περιοχή εδώ.
  • Πόσος χρόνος χρειάζεται για την αλλαγή παρόχου; +

    Για τη μετάβαση από τον προηγούμενο πάροχο στην ΚΕΝ χρειάζεται περίπου μία εβδομάδα.
  • Θα υπάρξει διακοπή ρεύματος κατά την αλλαγή; +

    Όχι. Δεδομένου ότι πρόκειται για μια εξολοκλήρου εμπορική συναλλαγή δεν θα υπάρξει διακοπή παροχής ρεύματος κατά τη διάρκειά της μετάβασης από τον έναν πάροχο στον άλλο.
  • Υπάρχει κόστος για τη μετάβαση από τον έναν προμηθευτή ρεύματος στον άλλο; +

    Η μετάβαση στην ΚΕΝ δεν επιβαρύνει οικονομικά τον καταναλωτή (οικιακό ή εταιρικό).
  • Τι συμβαίνει με την εγγύηση που έχει καταβληθεί στον προηγούμενο πάροχο ρεύματος; +

    Η εγγύηση που έχει καταβληθεί στον προηγούμενο πάροχο ρεύματος επιστρέφεται με τη μορφή συμψηφισμού στον τελευταίο λογαριασμό που θα λάβετε, ο οποίος ορίζεται ως τελικός-εκκαθαριστικός.
  • Χρειάζεται να καταβληθεί εγγύηση στην ΚΕΝ; +

    Η εγγύηση που απαιτείται να καταβληθεί στην ΚΕΝ είναι ίδια με του προηγούμενου παρόχου και συμπεριλαμβάνεται στον πρώτο λογαριασμό. Ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να καταβάλει εγγύηση στην περίπτωση εξόφλησης λογαριασμών μέσω πάγιας εντολής. Σε περίπτωση εμπρόθεσμης πληρωμής των οφειλών, έπειτα από έξι (6) μήνες επιστρέφεται το 50% της εγγύησης.
  • Κάθε πότε εκδίδεται λογαριασμός και πώς τον λαμβάνω; +

    Ο λογαριασμός εκδίδεται σε μηνιαία βάση και θα σας αποστέλλεται ταχυδρομικώς αλλά και σε ηλεκτρονική μορφή, εφόσον το επιθυμείτε.
  • Πέραν του κόστους κατανάλωσης θα εμφανίζονται και άλλου είδους χρεώσεις στον λογαριασμό; +

    Πέραν των χρεώσεων της ΚΕΝ για την κατανάλωση ρεύματος, ο λογαριασμός περιλαμβάνει τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, τον ΦΠΑ, καθώς και φόρους και εισφορές που ο καταναλωτής οφείλει να πληρώσει σε κάθε προμηθευτή και οι οποίοι αποδίδονται στο κράτος.
  • 1
Μη φεύγεις!

Μπορούμε να σου δώσουμε
ακόμα καλύτερη Προσφορά!
Κάλεσέ μας στο 215 530 4130
ή ζήτα να σε καλέσουμε!

Θέλεις καλύτερη Προσφορά;

Μη έγκυρη καταγραφή
Μη έγκυρη καταγραφή
Μη έγκυρη καταγραφή
Μη έγκυρη καταγραφή
Invalid Input
Σας καλούμε χωρίς χρέωση. Η υπηρεσία λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 21:00 (εκτός αργιών). Αιτήματα εκτός ωραρίου εξυπηρετούνται την επόμενη εργάσιμη.